Burmistrz Miasta Malborka zachęca do konsultacji projektu „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”
Celem konsultacji jest poznanie opinii lub uwag dotyczących projektu „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”.
Konsultacje rozpoczynają się 5 grudnia i potrwają do 11 grudnia 2025 r.
Opinie i uwagi można składać w wersji papierowej w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Forma konsultacji:
1. Przyjmowanie opinii i uwag w wersji papierowej w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Opinie lub uwagi można zgłaszać w terminie określonym w pkt. 2 ppkt 3) wyłącznie na określonym formularzu, w formie:
a) elektronicznej na adres e-PUAP: ePUAP:/cpitumalbork/SkrytkaESP lub e-Doręczeń: AE:PL-19254-80587-AECUH-33, z dopiskiem w tytule wiadomości: „Konsultacje Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”,
b) papierowej na adres: Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, 82-200 Malbork w godzinach pracy Centrum (poniedziałek – piątek: 7:30-15:30), z dopiskiem na kopercie: „Konsultacje Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”.
3. Uczestnicy konsultacji składający opinie lub uwagi osobiście w siedzibie Centrum, drogą pocztową lub w formie elektronicznej, zobligowani są do przekazywania wraz ze zgłaszaną opinią lub uwagą swojego imienia, nazwiska lub nazwy podmiotu, a także adresu lub innej formy kontaktu zwrotnego.
4. O terminie decyduje data wpływu opinii lub uwagi na adres Centrum lub pocztę elektroniczną.
5. Opinie lub uwagi złożone po terminie wyznaczonym w pkt 2 ppkt 3) i pkt 3 ppkt 2) oraz na niewłaściwym formularzu nie będą brane pod uwagę.
W konsultacjach mogą uczestniczyć mieszkańcy Miasta Malborka oraz organizacje pozarządowe i inne podmioty ze sfery pożytku publicznego działające na terenie Miasta Malborka.
Informacje dodatkowe:
1. Odpowiedzialnym za przeprowadzenie konsultacji jest Dyrektor Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku.
2. Forma papierowa projektu „Miejskiego Programu Profilaktyki I Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029” dostępna jest również w sekretariacie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48.
3. Złożone formularze konsultacji zostaną przeanalizowane przez pracowników odpowiedzialnych za przeprowadzenie konsultacji, którzy następnie przekazują propozycję stanowiska w przedmiotowej sprawie do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta Malborka.
4. Wyniki konsultacji w formie protokołu zawierającego zestawienie zgłoszonych opinii lub uwag wraz ze stanowiskiem Burmistrza Miasta Malborka, z podaniem uzasadnienia w przypadku ich nieuwzględnienia, zamieszczane są w Biuletynie Informacji Publicznej, nie później niż w ciągu 7 dni od zatwierdzenia protokołu przez Burmistrza Miasta Malborka.
5. Niniejsze ogłoszenie wywiesza się również na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48.
DO POBRANIA:
Zarządzenie
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Konsultacje rozpoczynają się 5 grudnia i potrwają do 11 grudnia 2025 r.
Opinie i uwagi można składać w wersji papierowej w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Forma konsultacji:
1. Przyjmowanie opinii i uwag w wersji papierowej w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Opinie lub uwagi można zgłaszać w terminie określonym w pkt. 2 ppkt 3) wyłącznie na określonym formularzu, w formie:
a) elektronicznej na adres e-PUAP: ePUAP:/cpitumalbork/SkrytkaESP lub e-Doręczeń: AE:PL-19254-80587-AECUH-33, z dopiskiem w tytule wiadomości: „Konsultacje Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”,
b) papierowej na adres: Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48, 82-200 Malbork w godzinach pracy Centrum (poniedziałek – piątek: 7:30-15:30), z dopiskiem na kopercie: „Konsultacje Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029”.
3. Uczestnicy konsultacji składający opinie lub uwagi osobiście w siedzibie Centrum, drogą pocztową lub w formie elektronicznej, zobligowani są do przekazywania wraz ze zgłaszaną opinią lub uwagą swojego imienia, nazwiska lub nazwy podmiotu, a także adresu lub innej formy kontaktu zwrotnego.
4. O terminie decyduje data wpływu opinii lub uwagi na adres Centrum lub pocztę elektroniczną.
5. Opinie lub uwagi złożone po terminie wyznaczonym w pkt 2 ppkt 3) i pkt 3 ppkt 2) oraz na niewłaściwym formularzu nie będą brane pod uwagę.
W konsultacjach mogą uczestniczyć mieszkańcy Miasta Malborka oraz organizacje pozarządowe i inne podmioty ze sfery pożytku publicznego działające na terenie Miasta Malborka.
Informacje dodatkowe:
1. Odpowiedzialnym za przeprowadzenie konsultacji jest Dyrektor Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku.
2. Forma papierowa projektu „Miejskiego Programu Profilaktyki I Rozwiązywania Problemów Uzależnień dla Miasta Malborka na lata 2026-2029” dostępna jest również w sekretariacie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48.
3. Złożone formularze konsultacji zostaną przeanalizowane przez pracowników odpowiedzialnych za przeprowadzenie konsultacji, którzy następnie przekazują propozycję stanowiska w przedmiotowej sprawie do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta Malborka.
4. Wyniki konsultacji w formie protokołu zawierającego zestawienie zgłoszonych opinii lub uwag wraz ze stanowiskiem Burmistrza Miasta Malborka, z podaniem uzasadnienia w przypadku ich nieuwzględnienia, zamieszczane są w Biuletynie Informacji Publicznej, nie później niż w ciągu 7 dni od zatwierdzenia protokołu przez Burmistrza Miasta Malborka.
5. Niniejsze ogłoszenie wywiesza się również na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Malborku, ul. Nowowiejskiego 48.
DO POBRANIA:
Zarządzenie
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3







