W środę, 26 kwietnia 2017 r. o godz. 12.00 odbędzie się III sesja Młodzieżowej Rady Miasta Malborka. Poniżej przedstawiamy porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Zawarcie porozumienia w sprawie współpracy Młodzieżowej Rady Miasta Malborka z Malborską Radą Seniorów.
4. Zapytania i interpelacje radnych.
5. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
6. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
7. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
8. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
9. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
10. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
11. Ślubowanie radnych.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Młodzieżowej Rady Miasta Malborka do Młodzieżowej Rady Województwa Pomorskiego.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia członkostwa Młodzieżowej Rady Miasta Malborka w Zespole Stałym ds. młodzieżowych rad działającym przy Polskiej Radzie Organizacji Młodzieżowych.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru delegata Młodzieżowej Rady Miasta Malborka do zespołu stałego ds. młodzieżowych rad działającego przy Polskiej Radzie Organizacji Młodzieżowych.
15. Sprawozdania z imprez organizowanych przez Młodzieżową Radę:
- sprawozdanie z warsztatów na temat MRMM w Gimnazjum nr1,
- sprawozdanie z udziału w projekcie Q -Youth,
-sprawozdanie z meczu siatkówki pomiędzy radnymi Rady Miasta a radnymi MRMM,
- sprawozdanie gali "Wszystkie kolory świata",
- sprawozdanie z udziału w 5-leciu MRM Kościerzyny,
- sprawozdanie turnieju e-sportoweg
- sprawozdanie warsztatów z Adrianną Zawadzińską "Bez Barier",
- sprawozdanie konkursu fotograficznego pt. "Słowo klucz- przyjaźń"
- sprawozdanie z wyjazdu do Warszawy (muzea, Sejm i Senat).
- sprawozdanie z konferencji“Funkcjonowanie Młodzieżowych Rad”
16. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.
17. Komunikaty i wolne wnioski:
- rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego i wręczenie nagrody,
- wręczenie nagrody dla najaktywniejszego radnego,
- wręczenie podziękowań za pomoc w organizacji turnieju e-sportowego.
18. Zakończenie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Zawarcie porozumienia w sprawie współpracy Młodzieżowej Rady Miasta Malborka z Malborską Radą Seniorów.
4. Zapytania i interpelacje radnych.
5. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
6. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
7. Podjęcie uchwał w sprawie uchylenia mandatu radnego.
8. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
9. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
10. Podjęcie uchwał w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
11. Ślubowanie radnych.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Młodzieżowej Rady Miasta Malborka do Młodzieżowej Rady Województwa Pomorskiego.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia członkostwa Młodzieżowej Rady Miasta Malborka w Zespole Stałym ds. młodzieżowych rad działającym przy Polskiej Radzie Organizacji Młodzieżowych.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru delegata Młodzieżowej Rady Miasta Malborka do zespołu stałego ds. młodzieżowych rad działającego przy Polskiej Radzie Organizacji Młodzieżowych.
15. Sprawozdania z imprez organizowanych przez Młodzieżową Radę:
- sprawozdanie z warsztatów na temat MRMM w Gimnazjum nr1,
- sprawozdanie z udziału w projekcie Q -Youth,
-sprawozdanie z meczu siatkówki pomiędzy radnymi Rady Miasta a radnymi MRMM,
- sprawozdanie gali "Wszystkie kolory świata",
- sprawozdanie z udziału w 5-leciu MRM Kościerzyny,
- sprawozdanie turnieju e-sportoweg
- sprawozdanie warsztatów z Adrianną Zawadzińską "Bez Barier",
- sprawozdanie konkursu fotograficznego pt. "Słowo klucz- przyjaźń"
- sprawozdanie z wyjazdu do Warszawy (muzea, Sejm i Senat).
- sprawozdanie z konferencji“Funkcjonowanie Młodzieżowych Rad”
16. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.
17. Komunikaty i wolne wnioski:
- rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego i wręczenie nagrody,
- wręczenie nagrody dla najaktywniejszego radnego,
- wręczenie podziękowań za pomoc w organizacji turnieju e-sportowego.
18. Zakończenie sesji.