Burmistrz Miasta Malborka zaprasza wszystkich mieszkańców, osoby zainteresowane oraz jednostki organizacyjne do zapoznania się z projektem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Malborka, który zostanie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 16.08.2023 do 18.09.2023 r. w siedzibie Urzędu Miasta Malborka w pokoju 207 w godzinach od 8.00 do 15.00.
Jednocześnie zaprasza do wzięcia udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami zawartymi w projekcie studium, która odbędzie się w dniu 12.09.2023 r. o godzinie 15.00 w siedzibie Urzędu Miasta Malborka w sali 119.
Każdy ma prawo do wniesienia uwag do projektu studium. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: a.reksa@um.malbork.pl oraz ustnie do protokołu z dyskusji publicznej w Urzędzie Miasta w Malborku w Sali 119 z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.10.2023 r. do godziny 15.00.
Pełna treść obwieszczenia i projekt studium został umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Malborka – patrz TUTAJ
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego jest dokumentem uchwalanym przez Radę Miasta składającym się z części tekstowej i graficznej, wytyczającym kierunki rozwoju przestrzennego na terenie, który obejmuje. Na jego podstawie powstają miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.
Obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (uchwała Nr 122/XXIII/96 Rady Miasta Malborka z dnia 28.03.1996 r.) stało się niedostatecznie aktualne i odbiegające od potrzeb ówczesnego miasta, dlatego Rada Miasta Malborka podjęła uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Jednym z etapów jego sporządzenia jest wyłożenie do publicznego wglądu oraz dyskusja publiczna, do której Burmistrz Miasta Malborka serdecznie zaprasza.
Każdy ma prawo do wniesienia uwag do projektu studium. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: a.reksa@um.malbork.pl oraz ustnie do protokołu z dyskusji publicznej w Urzędzie Miasta w Malborku w Sali 119 z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.10.2023 r. do godziny 15.00.
Pełna treść obwieszczenia i projekt studium został umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Malborka – patrz TUTAJ
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego jest dokumentem uchwalanym przez Radę Miasta składającym się z części tekstowej i graficznej, wytyczającym kierunki rozwoju przestrzennego na terenie, który obejmuje. Na jego podstawie powstają miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.
Obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (uchwała Nr 122/XXIII/96 Rady Miasta Malborka z dnia 28.03.1996 r.) stało się niedostatecznie aktualne i odbiegające od potrzeb ówczesnego miasta, dlatego Rada Miasta Malborka podjęła uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Jednym z etapów jego sporządzenia jest wyłożenie do publicznego wglądu oraz dyskusja publiczna, do której Burmistrz Miasta Malborka serdecznie zaprasza.