Zakończyła się impreza Predator Games 2023 - międzyszkolne rozgrywki e-sportowe dla 1024 zgłoszonych szkół. Łączna pula nagród w rozgrywkach wyniosła ponad 3 200 000 zł. Były to nagrody dla trzech najlepszych drużyn w czterech tytułach gier oraz dla trzech najlepszych reprezentacji w punktacji generalnej. 3 najlepsze szkoły otrzymały bony podarunkowe do sklepu internetowego Acer o wartości 100.000, 50.000 oraz 25.000 PLN.
W rozgrywkach wzięło udział ponad 16000 uczniów, którzy rywalizowali między sobą o miano najlepszej szkolnej ekipy w Polsce w czterech grach. Technikum nr 3 w Malborku zgłosiło do rozgrywek cztery drużyny w następujących kategoriach: Fortnite, Rocket League, Szachy, League of Legends. Po 4 tygodniach walk najlepszy wynik osiągnęła drużyna Fortnite, która skończyła na 53 miejscu wśród 1024 drużyn otrzymując nagrody w postaci plecaków od firmy Acer.
Misją imprezy jest rywalizacja wynikająca z pasji do gamingu. Organizatorzy stworzyli jedyne tego rodzaju wydarzenie e-sportowe dla uczniów, w którym młodzi pasjonaci gamingu mogą realizować swoje marzenie o byciu profesjonalnym e-sportowcem, choć nie muszą mieć do tego żadnego przygotowania. Wystarczy pasja. Jednocześnie twórcy wydarzenia chcieli pokazać, że gaming to most pomiędzy dziećmi a rodzicami, szkołą a uczniem, dobrą zabawą a samorozwojem.
Gaming może rozwijać mnóstwo przydatnych umiejętności, na przykład szybkie analizowanie sytuacji i podejmowanie decyzji. Gracze wybierają tytuły, które wykorzystują ich naturalne kompetencje i podnoszą ich poziom z każdą rozgrywką. Gra drużynowa może podnosić pewność siebie zawodników a także zapewnić poczucie akceptacji i przynależności.
Gaming ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny i poznawczy młodego człowieka. Pomaga rozwijać komunikację i umiejętność przetwarzania informacji czy rozwiązywania problemów i kompetencje strategiczne. Poprawia koordynację psychoruchową i podstawowe przetwarzanie obrazu.
Technikum nr 3 reprezentowali:
FORTNITE
Marcel Kowalski 4lp
Mikołaj Kowalski 4kp
Patryk Grapentyn 1g
Szymon Jaworski 4kp
ROCKET LEAGUE
Jakub Murawski 4ips
Łukasz Siwek 4lp
Bartłomiej Dobrowolski 1k
Szymon Wlazło 1a
SZACHY
Dawid Zamorski 3p
Natan Durczak 3p
LEAGUE OF LEGENDS
Radosław Pecka 4lp
Jakub Amling 4ip
Kacper Pancielejko 4ip
Bartosz Waszczyk 4kp
Rafał Graban 4lp
informacja i zdjęcie: Technikum nr 3 w Malborku
Misją imprezy jest rywalizacja wynikająca z pasji do gamingu. Organizatorzy stworzyli jedyne tego rodzaju wydarzenie e-sportowe dla uczniów, w którym młodzi pasjonaci gamingu mogą realizować swoje marzenie o byciu profesjonalnym e-sportowcem, choć nie muszą mieć do tego żadnego przygotowania. Wystarczy pasja. Jednocześnie twórcy wydarzenia chcieli pokazać, że gaming to most pomiędzy dziećmi a rodzicami, szkołą a uczniem, dobrą zabawą a samorozwojem.
Gaming może rozwijać mnóstwo przydatnych umiejętności, na przykład szybkie analizowanie sytuacji i podejmowanie decyzji. Gracze wybierają tytuły, które wykorzystują ich naturalne kompetencje i podnoszą ich poziom z każdą rozgrywką. Gra drużynowa może podnosić pewność siebie zawodników a także zapewnić poczucie akceptacji i przynależności.
Gaming ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny i poznawczy młodego człowieka. Pomaga rozwijać komunikację i umiejętność przetwarzania informacji czy rozwiązywania problemów i kompetencje strategiczne. Poprawia koordynację psychoruchową i podstawowe przetwarzanie obrazu.
Technikum nr 3 reprezentowali:
FORTNITE
Marcel Kowalski 4lp
Mikołaj Kowalski 4kp
Patryk Grapentyn 1g
Szymon Jaworski 4kp
ROCKET LEAGUE
Jakub Murawski 4ips
Łukasz Siwek 4lp
Bartłomiej Dobrowolski 1k
Szymon Wlazło 1a
SZACHY
Dawid Zamorski 3p
Natan Durczak 3p
LEAGUE OF LEGENDS
Radosław Pecka 4lp
Jakub Amling 4ip
Kacper Pancielejko 4ip
Bartosz Waszczyk 4kp
Rafał Graban 4lp
informacja i zdjęcie: Technikum nr 3 w Malborku