Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku i Powiatowy Urząd Pracy w Malborku zapraszają na Seminarium dla Pracodawców, podczas których odbędą się warsztaty z ekspertami na temat zarządzania zespołem, relacji oraz komunikacji, cudzoziemców w firmie, edukacji i rozwoju umiejętności pracowników.
Seminarium odbędzie się 31 maja br. w Centrum Konferencyjnym Hotelu MALBORK przy ul. Parkowej 2. Seminaria są bezpłatne, warsztaty poprowadzą eksperci specjalizujący się we współpracy z kadrą menedżerską.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 29 maja br. na adres pracodawca@wup.gdansk.pl. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
WARSZTATY
1) Edukacja i rozwój pracowników. Co mogę zrobić jako lider, aby wspierać zespół?
W tym m.in. takie zagadnienia, jak wartości, którymi kierują się pracownicy i firma - jak je łączyć i wykorzystywać w motywowaniu do rozwoju; pozafinansowe metody, które podnoszą zaangażowanie zespołu i zachęcają do rozwoju; wypalenie zawodowe – pierwsze oznaki, jak przeciwdziałać temu zjawisku.
Prowadzący: Robert Nowak
z wykształcenia i powołania psycholog. Interim Manager i lider zespołów z wieloletnim doświadczeniem skupiony na wdrażaniu zmian i prowadzeniu projektów transformacyjnych. Związany z zarządzaniem i procesami w obszarze HR od ponad 13 lat, w polskich i zagranicznych firmach o różnej wielkości. Wykładowca akademicki prowadzący zajęcia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na uczelniach wyższych na terenie Trójmiasta. Wspiera organizacje w projektowaniu nowych modeli działania, które m.in. rozwijają motywację wewnętrzną swoich członków i budują spójność w zespołach. Zawsze wykazuje się dbałością o aspekty personalne zarządzania, a szczególnie na te wpływające na osiąganie i realizację celów biznesowych.
2) Komunikacja, relacje i rozwój umiejętności w zespole - jaką rolę pełni lider?
W tym m.in. takie zagadnienia, jak konflikt w zespole - jak i czy się w niego angażować; co odróżnia pracę człowieka od pracy robotów, systemów i sztucznej inteligencji - na które umiejętności pracownika zwracać uwagę w świecie cyfryzacji.
Prowadzący: Krzysztof Barwiński
specjalista ds. szkoleń, trener i coach w firmie szkoleniowej. Jest twórcą wielu autorskich treningów i warsztatów z zakresu, zarządzania i rozwoju osobistego. W latach 2004-2007 był kierownikiem salonu Orange (wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi klienta w Regionie Północnym), był także menedżerem w firmie PTK Centertel Sp z o.o. Certyfikowany Coach Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie, Trener i Coach. Certyfikowany Konsultant brytyjskiego instytutu AQR International w obszarze odporności psychicznej MTQ48 oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM7.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 29 maja br. na adres pracodawca@wup.gdansk.pl. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
WARSZTATY
1) Edukacja i rozwój pracowników. Co mogę zrobić jako lider, aby wspierać zespół?
W tym m.in. takie zagadnienia, jak wartości, którymi kierują się pracownicy i firma - jak je łączyć i wykorzystywać w motywowaniu do rozwoju; pozafinansowe metody, które podnoszą zaangażowanie zespołu i zachęcają do rozwoju; wypalenie zawodowe – pierwsze oznaki, jak przeciwdziałać temu zjawisku.
Prowadzący: Robert Nowak
z wykształcenia i powołania psycholog. Interim Manager i lider zespołów z wieloletnim doświadczeniem skupiony na wdrażaniu zmian i prowadzeniu projektów transformacyjnych. Związany z zarządzaniem i procesami w obszarze HR od ponad 13 lat, w polskich i zagranicznych firmach o różnej wielkości. Wykładowca akademicki prowadzący zajęcia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na uczelniach wyższych na terenie Trójmiasta. Wspiera organizacje w projektowaniu nowych modeli działania, które m.in. rozwijają motywację wewnętrzną swoich członków i budują spójność w zespołach. Zawsze wykazuje się dbałością o aspekty personalne zarządzania, a szczególnie na te wpływające na osiąganie i realizację celów biznesowych.
2) Komunikacja, relacje i rozwój umiejętności w zespole - jaką rolę pełni lider?
W tym m.in. takie zagadnienia, jak konflikt w zespole - jak i czy się w niego angażować; co odróżnia pracę człowieka od pracy robotów, systemów i sztucznej inteligencji - na które umiejętności pracownika zwracać uwagę w świecie cyfryzacji.
Prowadzący: Krzysztof Barwiński
specjalista ds. szkoleń, trener i coach w firmie szkoleniowej. Jest twórcą wielu autorskich treningów i warsztatów z zakresu, zarządzania i rozwoju osobistego. W latach 2004-2007 był kierownikiem salonu Orange (wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi klienta w Regionie Północnym), był także menedżerem w firmie PTK Centertel Sp z o.o. Certyfikowany Coach Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie, Trener i Coach. Certyfikowany Konsultant brytyjskiego instytutu AQR International w obszarze odporności psychicznej MTQ48 oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM7.