Burmistrz Miasta Malborka ogłasza nabór wniosków w ramach realizacji programu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Malborka”. Nabór ogłasza się na podstawie wytycznych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku (zwany dalej Funduszem).
O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się osoby fizyczne lub wspólnoty mieszkaniowe, które:
1) posiadają tytuł prawny do nieruchomości położonych na terenie Miasta, zabudowanych budynkiem mieszkalnym, gospodarczym lub garażowym, na których znajdują się materiały zawierające azbest, zwanych dalej „Nieruchomością” oraz posiadają pisemną zgodę właściciela/współwłaścicieli nieruchomości na wykonanie zadania inwestycyjnego, a w przypadku współposiadania również pisemną zgodę współposiadaczy;
2) zamierzają zlikwidować pokrycia dachowe lub elewacyjne zawierające azbest, znajdujące się na terenie nieruchomości, z zastrzeżeniem, że w chwili złożenia wniosku o dofinansowanie nieruchomość nie może być wykorzystywana na cele działalności gospodarczej ani jakiejkolwiek innej działalności zarobkowej, bez względu na jej formę prawną oraz sposób organizacji.
Dotowane będą koszty wynikające z realizacji zadań polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest, tj.:
1) koszty demontażu (zdjęcia) płyt azbestowo-cementowych płaskich i falistych z dachów lub elewacji budynków, zabezpieczenia ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia poprzez składowanie odpadów na uprawnionym składowisku;
2) koszty transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest już zdemontowanych i znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych na terenie nieruchomości i objętych inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest.
Osoby zainteresowane powinny zgłosić się do Urzędu Miasta Malborka do 21.10.2022 r. Szczegółowe informacje pod numerem 556290423 lub osobiście w pokoju 305.
Informacja o uzyskaniu dotacji na usuniecie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Malborka ogłoszona zostanie przez Fundusz w terminie do 22.12.2022 r.
1) posiadają tytuł prawny do nieruchomości położonych na terenie Miasta, zabudowanych budynkiem mieszkalnym, gospodarczym lub garażowym, na których znajdują się materiały zawierające azbest, zwanych dalej „Nieruchomością” oraz posiadają pisemną zgodę właściciela/współwłaścicieli nieruchomości na wykonanie zadania inwestycyjnego, a w przypadku współposiadania również pisemną zgodę współposiadaczy;
2) zamierzają zlikwidować pokrycia dachowe lub elewacyjne zawierające azbest, znajdujące się na terenie nieruchomości, z zastrzeżeniem, że w chwili złożenia wniosku o dofinansowanie nieruchomość nie może być wykorzystywana na cele działalności gospodarczej ani jakiejkolwiek innej działalności zarobkowej, bez względu na jej formę prawną oraz sposób organizacji.
Dotowane będą koszty wynikające z realizacji zadań polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest, tj.:
1) koszty demontażu (zdjęcia) płyt azbestowo-cementowych płaskich i falistych z dachów lub elewacji budynków, zabezpieczenia ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia poprzez składowanie odpadów na uprawnionym składowisku;
2) koszty transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest już zdemontowanych i znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych na terenie nieruchomości i objętych inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest.
Osoby zainteresowane powinny zgłosić się do Urzędu Miasta Malborka do 21.10.2022 r. Szczegółowe informacje pod numerem 556290423 lub osobiście w pokoju 305.
Informacja o uzyskaniu dotacji na usuniecie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Malborka ogłoszona zostanie przez Fundusz w terminie do 22.12.2022 r.