Oddział Przewodnicki im. S.Dubyny w Malborku organizuje kolejną edycję Spacerów z Przewodnikiem. W ramach spacerów trwa konkurs dla najaktywniejszych spacerowiczów. Poniżej podajemy pytania przygotowane przez organizatora dotyczące spaceru „Jedna ulica, wiele historii”, który odbył się 13 sierpnia 2022 r.
Pytanie nr 1.
W 1922 roku na rogu dzisiejszej ul. 17 Marca i Poczty Gdańskiej zbudowano budynek dla Banku Komunalnego Marchii Wschodniej. Co mieściło się w tym miejscu dotychczas?
Pytanie nr 2.
Wymień przynajmniej dwóch członków gminy żydowskiej w Malborku i jaką prowadzili działalność?
Organizator na odpowiedzi czeka do godz. 24:00 dnia 26 sierpnia 2022 r.
Regulamin konkursu:
Konkurs przeznaczony jest dla osób uczestniczących w „Spacerach z Przewodnikiem”
W każdy wtorek po danym spacerze na stronie www.82-200.pl zostaną ogłoszone
2 pytania dotyczące odbytego spaceru. Odpowiedzi na pytania należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz numerem Spacerownika a następnie przesyłać na adres poczty elektronicznej: prezes@malbork.pttk.pl
W losowaniu nagród wezmą udział osoby, które odpowiedzą prawidłowo na największą liczbę pytań konkursowych i wykażą się udziałem min. w 3 spacerach. Potwierdzeniem udziału w Spacerach jest „Spacerownik” z potwierdzeniami obecności.
Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 5 września br. na stronie www.82-200.pl oraz www.facebook.com/MalborkPTTK a wręczenie nagród i podsumowanie „Spacerów” odbędzie w dn. 10 września 2022 r. o godz. 11:00 w Wieży Ciśnień na pl. Słowiańskim..
W 1922 roku na rogu dzisiejszej ul. 17 Marca i Poczty Gdańskiej zbudowano budynek dla Banku Komunalnego Marchii Wschodniej. Co mieściło się w tym miejscu dotychczas?
Pytanie nr 2.
Wymień przynajmniej dwóch członków gminy żydowskiej w Malborku i jaką prowadzili działalność?
Organizator na odpowiedzi czeka do godz. 24:00 dnia 26 sierpnia 2022 r.
Regulamin konkursu:
Konkurs przeznaczony jest dla osób uczestniczących w „Spacerach z Przewodnikiem”
W każdy wtorek po danym spacerze na stronie www.82-200.pl zostaną ogłoszone
2 pytania dotyczące odbytego spaceru. Odpowiedzi na pytania należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz numerem Spacerownika a następnie przesyłać na adres poczty elektronicznej: prezes@malbork.pttk.pl
W losowaniu nagród wezmą udział osoby, które odpowiedzą prawidłowo na największą liczbę pytań konkursowych i wykażą się udziałem min. w 3 spacerach. Potwierdzeniem udziału w Spacerach jest „Spacerownik” z potwierdzeniami obecności.
Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 5 września br. na stronie www.82-200.pl oraz www.facebook.com/MalborkPTTK a wręczenie nagród i podsumowanie „Spacerów” odbędzie w dn. 10 września 2022 r. o godz. 11:00 w Wieży Ciśnień na pl. Słowiańskim..