Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 zorganizował w ramach Malborskiego Budżetu Obywatelskiego Junior (MBOJ) pierwszy drużynowy Turniej w „ League of Legends” (LOL).
Do turnieju zgłosiło się 8 drużyn ze szkół podstawowych i średnich z Malborka. Turniej był okazją do prezentacji innowacji pedagogicznej „E-sport i tworzenie gier komputerowych”, którą szkoła realizuje z powodzeniem od wielu lat.
Rywalizacja między zawodnikami (graczami) odbyła się w formie turnieju gier komputerowych (tzw. „pro gaming”). Podczas turnieju uczniowie rozwijali swoje zainteresowania, wdrażali się do twórczego myślenia, samodzielnego planowania i przeprowadzania zadań.
Potrzeba realizacji turnieju miała na celu m.in. współpracę z innymi szkołami, integrację młodzieży, zwiększenie wiedzy dotyczącej umiejętnego i bezpiecznego korzystania z zasobów internetu, rozbudzanie i pogłębianie uzdolnień i rozwijanie pasji, rozwijanie formy rywalizacji w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe, rozwijanie zdolności obserwacji i wyciągania wniosków, wdrażanie do bezpiecznego radzenia sobie z popełnianymi błędami i porażkami.
Po zaciętej rywalizacji wyniki turnieju kształtują się następująco:
1 miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Malborku: zespół w składzie:
Kacper Różański ,Mateusz Zajączkowski ,Szymon Krzyżewski , Bartłomiej Kowalkowski ,Szymon Bryning
2 miejsce: I Liceum Ogólnokształcące w Malborku: zespół w składzie :
Szymon Jankowski , Franciszek Stachowski , Jakub Grochecki ,Pawel Gdula , Paweł Tchórzewski
3 miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2: zespół w składzie :
Igor Kochanowski , Franciszek Lorenz , Jakub Chrostek , Jan Pesta , Jakub Wisznicki
Zwycięzcy otrzymali narody rzeczowe ufundowane w ramach MBOJ.
Zorganizowanie turnieju było możliwe dzięki dużemu zaangażowaniu nauczycieli przedmiotów informatycznych ZSP nr 3 Tomaszowi Kardaszowi oraz Marcinowi Wiśniewskiemu oraz uczniom klas informatycznych .
Rywalizacja między zawodnikami (graczami) odbyła się w formie turnieju gier komputerowych (tzw. „pro gaming”). Podczas turnieju uczniowie rozwijali swoje zainteresowania, wdrażali się do twórczego myślenia, samodzielnego planowania i przeprowadzania zadań.
Potrzeba realizacji turnieju miała na celu m.in. współpracę z innymi szkołami, integrację młodzieży, zwiększenie wiedzy dotyczącej umiejętnego i bezpiecznego korzystania z zasobów internetu, rozbudzanie i pogłębianie uzdolnień i rozwijanie pasji, rozwijanie formy rywalizacji w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe, rozwijanie zdolności obserwacji i wyciągania wniosków, wdrażanie do bezpiecznego radzenia sobie z popełnianymi błędami i porażkami.
Po zaciętej rywalizacji wyniki turnieju kształtują się następująco:
1 miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Malborku: zespół w składzie:
Kacper Różański ,Mateusz Zajączkowski ,Szymon Krzyżewski , Bartłomiej Kowalkowski ,Szymon Bryning
2 miejsce: I Liceum Ogólnokształcące w Malborku: zespół w składzie :
Szymon Jankowski , Franciszek Stachowski , Jakub Grochecki ,Pawel Gdula , Paweł Tchórzewski
3 miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2: zespół w składzie :
Igor Kochanowski , Franciszek Lorenz , Jakub Chrostek , Jan Pesta , Jakub Wisznicki
Zwycięzcy otrzymali narody rzeczowe ufundowane w ramach MBOJ.
Zorganizowanie turnieju było możliwe dzięki dużemu zaangażowaniu nauczycieli przedmiotów informatycznych ZSP nr 3 Tomaszowi Kardaszowi oraz Marcinowi Wiśniewskiemu oraz uczniom klas informatycznych .