Wystartowała rejestracja na bezpłatne warsztaty z programowania „Koduj z Gigantami – Szyfry i Zagadki”, które patronatem honorowym objął Burmistrz Miasta Malborka Marek Charzewski.
Koduj z Gigantami, to bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci i młodzieży od 7. do 19. roku życia. W 10. edycji zajęcia odbędą się zarówno w formie stacjonarnej w wybranych miastach w Polsce, jak i online! Wydarzenie odbędzie się w Malborku w terminie od 12 do 23 lutego 2022 r.
Tym razem motywem przewodnim są Szyfry i Zagadki. Brzmi tajemniczo, prawda? I słusznie, bo przyjdzie Wam odkryć niejedną programistyczną tajemnicę!
W trakcie zajęć uczniowie poznają podstawy programowania w środowiskach takich jak:
- Scratch
- Minecraft
- App Inventor
- C#
- Python
Warsztaty to doskonała okazja, aby rozpocząć przygodę z programowaniem i powtórzyć matematyczną wiedzę! Celem akcji jest promowanie idei nauki programowania oraz zwiększenie świadomości w zakresie nowych technologii już od najmłodszych lat!
Zajęcia prowadzone są:
Stacjonarnie:
- Klasy 1-3 szkoły podstawowej: Scratch, Minecraft Education Edition
- Klasy 4-6 szkoły podstawowej: Scratch, App Inventor
- Klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowe: C#, Python
- Zajęcia odbywają się w blokach 1,5- godzinnych w grupach do 12 osób.
Online:
- Klasy 1-3 szkoły podstawowej: Scratch
- Klasy 4-6 szkoły podstawowej: Scratch,
- Klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowe: C#, Python
Liczba miejsc w grupach jest ograniczona!
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie: www.kodujzgigantami.pl
Tym razem motywem przewodnim są Szyfry i Zagadki. Brzmi tajemniczo, prawda? I słusznie, bo przyjdzie Wam odkryć niejedną programistyczną tajemnicę!
W trakcie zajęć uczniowie poznają podstawy programowania w środowiskach takich jak:
- Scratch
- Minecraft
- App Inventor
- C#
- Python
Warsztaty to doskonała okazja, aby rozpocząć przygodę z programowaniem i powtórzyć matematyczną wiedzę! Celem akcji jest promowanie idei nauki programowania oraz zwiększenie świadomości w zakresie nowych technologii już od najmłodszych lat!
Zajęcia prowadzone są:
Stacjonarnie:
- Klasy 1-3 szkoły podstawowej: Scratch, Minecraft Education Edition
- Klasy 4-6 szkoły podstawowej: Scratch, App Inventor
- Klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowe: C#, Python
- Zajęcia odbywają się w blokach 1,5- godzinnych w grupach do 12 osób.
Online:
- Klasy 1-3 szkoły podstawowej: Scratch
- Klasy 4-6 szkoły podstawowej: Scratch,
- Klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowe: C#, Python
Liczba miejsc w grupach jest ograniczona!
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie: www.kodujzgigantami.pl