W piątek 19 listopada w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w ramach programu „Cyfrowa gmina” burmistrz Marek Charzewski odebrał czek na kwotę 1.143.030,00 zł dla Miasta Malbork.
Głównym celem projektu jest wsparcie Jednostki Samorządu Terytorialnego - Gminy Miejskiej Malbork w zakresie realizacji usług publicznych na drodze teleinformatycznej, poprzez zwiększenie cyfryzacji oraz cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta Malborka oraz jednostek podległych i nadzorowanych.
W ramach projektu zostanie zakupiony sprzęt na potrzeby Urzędu Miasta Malborka oraz Malborskiego Centrum Kultury i Edukacji, Miejskiej Biblioteki Publicznej, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Żłobka Miejskiego Szarotka, Środowiskowego Domu Samopomocy, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Centrum Usług Wspólnych, Muzeum Miasta Malborka, Przedszkola nr 8, a także sprzęt IT dla szkół (Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, Szkoła Podstawowa nr 6, Szkoła Podstawowa nr 8, Szkoła Podstawowa nr 9).
Ramy czasowe realizacji projektu 18 miesięcy – 01.01.2022 – 30.06.2023
W ramach projektu zostanie zakupiony sprzęt na potrzeby Urzędu Miasta Malborka oraz Malborskiego Centrum Kultury i Edukacji, Miejskiej Biblioteki Publicznej, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Żłobka Miejskiego Szarotka, Środowiskowego Domu Samopomocy, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Centrum Usług Wspólnych, Muzeum Miasta Malborka, Przedszkola nr 8, a także sprzęt IT dla szkół (Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, Szkoła Podstawowa nr 6, Szkoła Podstawowa nr 8, Szkoła Podstawowa nr 9).
Ramy czasowe realizacji projektu 18 miesięcy – 01.01.2022 – 30.06.2023