Biuro Korpusu Solidarności w Narodowym Instytucie Wolności zaprasza na szkolenie adresowane dla przedstawicieli NGO.
Wydaje się, że zrealizowanie efektywnego projektu w organizacji to nic trudnego. Niestety, nie zawsze wystarczą dobre chęci i zapał. Mogą Państwo zapoznać się bliżej ze strategią marketingową!
Wszystkich zainteresowanych tematem zachęcamy do udziału w kolejnym webinarze „Mam projekt - czas na strategię marketingową!”. Wydarzenie poprowadzą Maria Dzięcielska i Karol Izdebski z Biura Korpusu Solidarności w #NIW.
Termin:
29 lipca, godz. 12:00
Link: https://fb.me/e/2mCiGfSos
Szkolenie jest adresowane do:
• przedstawicieli organizacji, które myślą o pierwszym dofinansowaniu na projekt;
• osób, które otrzymały dofinansowanie na projekt i chcą podnieść jego skuteczność;
• osób, które mają problemy z realizacją działań w ramach projektu i szukają rozwiązania konkretnego niepowodzenia w wypełnieniu wskaźnika;
• wszystkich zainteresowanych tworzeniem skutecznej strategii marketingowej dla NGO.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie jest dla początkujących i średniozaawansowanych.
Czego można się nauczyć?:
• jak krok po kroku przygotować strategię marketingową i jak trafić do konkretnych grup docelowych;
• poznanie poszczególnych elementów strategii i jak ich określać;
• rezultaty i korzyści dla Państwa projektu lub organizacji, jakie daje dobrze opracowana strategia marketingowa;
• jak strategia może zwiększyć zainteresowanie ludzi Państwa projektem lub organizacją;
• odpowiemy też na pytanie: Czy można zrobić dobry projekt bez strategii marketingowej?
Nagranie ze spotkania po jego zakończeniu będzie dostępne na kanale YouTube NIW-CRSO
Wszystkich zainteresowanych tematem zachęcamy do udziału w kolejnym webinarze „Mam projekt - czas na strategię marketingową!”. Wydarzenie poprowadzą Maria Dzięcielska i Karol Izdebski z Biura Korpusu Solidarności w #NIW.
Termin:
29 lipca, godz. 12:00
Link: https://fb.me/e/2mCiGfSos
Szkolenie jest adresowane do:
• przedstawicieli organizacji, które myślą o pierwszym dofinansowaniu na projekt;
• osób, które otrzymały dofinansowanie na projekt i chcą podnieść jego skuteczność;
• osób, które mają problemy z realizacją działań w ramach projektu i szukają rozwiązania konkretnego niepowodzenia w wypełnieniu wskaźnika;
• wszystkich zainteresowanych tworzeniem skutecznej strategii marketingowej dla NGO.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie jest dla początkujących i średniozaawansowanych.
Czego można się nauczyć?:
• jak krok po kroku przygotować strategię marketingową i jak trafić do konkretnych grup docelowych;
• poznanie poszczególnych elementów strategii i jak ich określać;
• rezultaty i korzyści dla Państwa projektu lub organizacji, jakie daje dobrze opracowana strategia marketingowa;
• jak strategia może zwiększyć zainteresowanie ludzi Państwa projektem lub organizacją;
• odpowiemy też na pytanie: Czy można zrobić dobry projekt bez strategii marketingowej?
Nagranie ze spotkania po jego zakończeniu będzie dostępne na kanale YouTube NIW-CRSO