Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła II edycję konkursu dla swoich członków na wsparcie działań promocyjnych. Jedną z dwóch różnorzędnych nagród w wysokości 20 000 zł otrzymało Miasto Malbork na akcję promocyjną pod hasłem “Malbork to więcej niż zamek i Krzyżacy” z blogerami podróżniczymi połączoną z relacją filmową i zdjęciową oraz artykułami sponsorowanymi w serwisach internetowych największych miast Polski. W kampanii wykorzystane zostaną także regionalne portale internetowe, prasa oraz radio.
- Działaniami promocyjnymi kampanii “Malbork to więcej niż zamek i Krzyżacy” zachęcamy turystów do przedłużenia pobytu w Malborku i na Żuławach Malborskich, wskażemy im bezpieczne miejsca, z dala od tłumów, w których zaplanują wymarzony urlop oraz pobudzimy ruch turystyczny na mniej znanych terenach Żuław Malborskich, promując przy tym działające na terenie powiatu malborskiego stowarzyszenia i lokalne firmy, które świadczą usługi turystyczne w regionie – mówi Katarzyna Mowińska, Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. - Przedmiotem działań jest nie tylko wskazanie ciekawych miejsc i atrakcji turystycznych, ale też towarzyszące jej działania edukacyjne i poszerzające wiedzę krajoznawczą o regionie. Będący integralną częścią kampanii promocyjnej przewodnik “Ruszaj w drogę na Malbork i Żuławy” w przystępny sposób opowiada turystom historię Malborka, odkrywa przed nim malborskie Stare Miasto, imponujące malborskie budynki z czerwonej cegły i pokazuje jak zacząć odkrywanie Żuław - dodaje.
Druga nagroda powędrowała do Lokalnej Organizacji Turystycznej Krynica Morska, kolejne dwie w wysokości 10 000 zł otrzymały Lokalna Organizacja Turystyczna Kociewie oraz Sopocka Organizacja Turystyczna.
Tegoroczne zwycięskie kampanie odpowiadają na zapotrzebowanie turystów poszukujących sprawdzonych tras wycieczek, które mogą bezpiecznie realizować zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego, bez przeszkód korzystając z oferty turystycznej.
Druga nagroda powędrowała do Lokalnej Organizacji Turystycznej Krynica Morska, kolejne dwie w wysokości 10 000 zł otrzymały Lokalna Organizacja Turystyczna Kociewie oraz Sopocka Organizacja Turystyczna.
Tegoroczne zwycięskie kampanie odpowiadają na zapotrzebowanie turystów poszukujących sprawdzonych tras wycieczek, które mogą bezpiecznie realizować zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego, bez przeszkód korzystając z oferty turystycznej.