Aby ułatwić klientom kontakt, ZUS uruchomił dodatkowe linie telefoniczne, gdzie będzie można zasięgnąć informacji w najważniejszych obecnie sprawach. Dodatkowe, osobne linie będą dla obsługi świadczeń i zasiłków opiekuńczych, wsparcia przedsiębiorców oraz odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Osoby, które będą się chciały dowiedzieć więcej na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji bądź zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły mogą dzwonić pod numer 22 290 87 01.
Przedsiębiorcy natomiast, którzy chcą skorzystać ze wsparcia ZUS w tym czasie pomoc znajdą pod nr 22 290 87 02.
Dla tych z kolei, którzy mają pytania lub wątpliwości dotyczące odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej udostępniliśmy nr 22 290 87 03.
Konsultanci ZUS są do Państwa dyspozycji w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 – 15:00.
Nadal można korzystać z ogólnopolskiej linii pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze w godzinach 7:00-18:00.
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców można skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów, które można znaleźć na stronie www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen
Przedsiębiorcy natomiast, którzy chcą skorzystać ze wsparcia ZUS w tym czasie pomoc znajdą pod nr 22 290 87 02.
Dla tych z kolei, którzy mają pytania lub wątpliwości dotyczące odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej udostępniliśmy nr 22 290 87 03.
Konsultanci ZUS są do Państwa dyspozycji w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 – 15:00.
Nadal można korzystać z ogólnopolskiej linii pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze w godzinach 7:00-18:00.
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców można skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów, które można znaleźć na stronie www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen