We wtorek 31 stycznia w siedzibie Wydziału Promocji, Turystyki i Wymiany z Zagranicą odbyło się pierwsze w 2017 roku spotkanie burmistrza Marka Charzewskiego z branżą turystyczną.
Burmistrz Marek Charzewski przywitał przybyłych gości, po czym omówiono plany w zakresie rozwoju i promocji turystyki na najbliższy rok.
O wstępnym planie imprez przygotowywanych na 2017 rok opowiedziała Aleksandra Kapejewska - dyrektor Malborskiego Centrum Kultury i Edukacji.
Następnie naczelnik wydziału Pani Katarzyna Jaskólska przestawiła prezentacje dotyczącą działań wydziału w 2016 roku oraz pomysły na działania w roku obecnym.
Przedstawiciele branży mogli zapoznać się z nowymi materiałami informacyjno-promocyjnymi. Zostali również zaproszeni do wspólnego opracowania atrakcyjnych broszur do wykorzystania w nadchodzącym sezonie.
Przedstawicieli branży zachęcano również do udziału w ogólnopolskiej akcji "Polska Zobacz Więcej - Weekend Za Pół Ceny". II edycja akcji odbędzie się w dniach 31 marca - 2 kwietnia 2017 r.
Podczas spotkania przedstawiono nową wersję turystycznego serwisu Malborka www.visitmalbork.pl. Strona w nowej odsłonie skierowana jest do turysty planującego pobyt w Malborku oraz będącego już na miejscu i szukającego przede wszystkim informacji o zamku, atrakcjach, noclegach i gastronomii. Konstrukcja strony pozwala turyście dotrzeć do ważnych dla niego informacji z kilku różnych pozycji. Na stronie wyeksponowano przedstawicieli branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Głos zabrał również Bogdan Mąder - prezes malborskiego oddziału PTTK, przedstawił on szczegóły dotyczące zbiórki na rzecz ufundowania sztandaru miasta.
W drugiej części spotkania był czas na pytania i dyskusję dotyczącą pomysłów i oczekiwań wobec promocji i turystyki w Malborku. Zebrane podczas spotkania informacje i uwagi dotyczące rozwoju turystyki mają na celu lepiej przygotować malborską branżę na nadchodzący sezon turystyczny.
O wstępnym planie imprez przygotowywanych na 2017 rok opowiedziała Aleksandra Kapejewska - dyrektor Malborskiego Centrum Kultury i Edukacji.
Następnie naczelnik wydziału Pani Katarzyna Jaskólska przestawiła prezentacje dotyczącą działań wydziału w 2016 roku oraz pomysły na działania w roku obecnym.
Przedstawiciele branży mogli zapoznać się z nowymi materiałami informacyjno-promocyjnymi. Zostali również zaproszeni do wspólnego opracowania atrakcyjnych broszur do wykorzystania w nadchodzącym sezonie.
Przedstawicieli branży zachęcano również do udziału w ogólnopolskiej akcji "Polska Zobacz Więcej - Weekend Za Pół Ceny". II edycja akcji odbędzie się w dniach 31 marca - 2 kwietnia 2017 r.
Podczas spotkania przedstawiono nową wersję turystycznego serwisu Malborka www.visitmalbork.pl. Strona w nowej odsłonie skierowana jest do turysty planującego pobyt w Malborku oraz będącego już na miejscu i szukającego przede wszystkim informacji o zamku, atrakcjach, noclegach i gastronomii. Konstrukcja strony pozwala turyście dotrzeć do ważnych dla niego informacji z kilku różnych pozycji. Na stronie wyeksponowano przedstawicieli branży hotelarskiej i gastronomicznej.
admin@visitmalbork.plzdjęcia i informacje można nadsyłać na adres
Głos zabrał również Bogdan Mąder - prezes malborskiego oddziału PTTK, przedstawił on szczegóły dotyczące zbiórki na rzecz ufundowania sztandaru miasta.
W drugiej części spotkania był czas na pytania i dyskusję dotyczącą pomysłów i oczekiwań wobec promocji i turystyki w Malborku. Zebrane podczas spotkania informacje i uwagi dotyczące rozwoju turystyki mają na celu lepiej przygotować malborską branżę na nadchodzący sezon turystyczny.