Czwartek, 28 marca 2024. Imieniny Anieli, Kasrota, Soni

ZMIANY W FUNKCJONOWANIU URZĘDU!

2020-03-13 16:08:33 (ost. akt: 2020-03-13 16:13:27)

Informujemy, że od 16.03.2020 r. w Urzędzie Miasta Malborka nie będzie można załatwić spraw osobiście, tylko przez Internet i telefon. Do budynku wpuszczani będą jedynie pracownicy.

Wizyta osobista będzie możliwa jedynie w wyjątkowych przypadkach (akt urodzenia, akt zgonu, odbiór dowodu osobistego) i po wcześniejszym umówieniu terminu. (tel. telefon: (55) 629 04 00). W tej sytuacji Petent powinien skierować się do przejścia w tunelu, do drzwi wiodących do Straży Miejskiej (należy zadzwonić na domofonie pod nr 1), która powiadomi odpowiedniego Pracownika. Ten, zobowiązany jest odebrać Petenta od wejścia a po załatwieniu formalności, odprowadzić go do wyjścia.

Urzędnicy zachęcają do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z urzędami poprzez e-PUAP i telefonicznie.

W przypadku gdy sprawa wiąże się z zachowaniem terminu - nabycie, sprzedaż nieruchomości czy inną formą zmiany danych nieruchomości – zmianą powierzchni nieruchomości, adresu itp. jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: podateknieruchomosci@um.malbork.pl.

Podany adres e-mail dotyczący obsługi petentów odnośnie podatków aktywny będzie jedynie na czas obecnej sytuacji w kraju.

KOMUNIKAT DO POBRANIA