25 i 26 w I Liceum Ogólnokształcącym gościł Hubert Philip ambasador Ligi Odpowiedzialnego Biznesu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. Bycie społecznie odpowiedzialnym oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy i informowanie o tych działaniach, co przyczynia się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa i kształtowania warunków dla zrównoważonego rozwoju społecznego i ekonomicznego.
Świadomość konsumenta, przede wszystkim jego wybory, kształtują CSR. Hubert Philip w swojej prelekcji zwrócił uwagę uczniów na aspekty CSR, przede wszystkim na odpowiedzialną konsumpcję, oraz na prawa pracownicze, którym będą podlegać. Była to ciekawa lekcja!
Świadomość konsumenta, przede wszystkim jego wybory, kształtują CSR. Hubert Philip w swojej prelekcji zwrócił uwagę uczniów na aspekty CSR, przede wszystkim na odpowiedzialną konsumpcję, oraz na prawa pracownicze, którym będą podlegać. Była to ciekawa lekcja!